Telefono: + 86-838-2274206
page_banner

A CELEBRAZIONE DI 20 ANNIVERSARI DI SHENGSHI GROUP

A celebrazione di u 20 anniversariu di u Gruppu Shengshi

U 28 d'aprile di u 2023, a celebrazione di u 20 anniversariu di Shengshi Gruppuhè stata tenuta in Deyang.Chen Ronghu,lupresidente, è più di 150 rapprisentanti di u persunale anu assistitu à a ceremonia, celebrendu u 20 anniversariu.

Upresidentet,Chen Ronghu hà fattu un discorsu, rivisendu affettuosamente i 20 anni di sviluppu di a cumpagnia, purtendu tutti à l'anni appassiunati quandu una volta caminavanu inseme, è ricurdendu e scene imprenditoriali di u passatu..

图片1
图片2

Da u stadiu iniziale à u stadiu di sviluppu, Shengshi Gruppuhasvistu ch'ellu sguassate numerosi ostaculi, avanzà cù sforzi terrestri, è cuntinueghja à cultivà è fà scopre.U munumentu di 20 anni dipende da u travagliu duru di ogni squadra di gestione di prughjettu, partenarii è impiegati di Sheng.shi Group.

Sò cuscienziosi è cumpiendu i so duveri.Dapoi l'iniziu di a cumpagnia, anu constantemente creatu valore per l'impresa in diverse pusizioni, è hà fattu cuntributi immortali à u sviluppu è a crescita di u gruppu!

图片3
图片4
图片5
图片6

Rendi tributu à 20 anni d'anni d'oru, à 20 anni di prucessi è di difficultà, ma ancu à Chengshicorre in muntagna è fiumi, perseguendu u ventu in u magnificu ogni cullega.Fighjemu in daretu in a prospettiva, andendu avanti.


Tempu di post: May-20-2023